Kotva
Rozvrhy
Elektronická žákovská knížka

Aktuality
Antigenní testy 17. 1.
17.1.2022

572 žáků  testováno negativně a 19 žáků pozitivně. 

Ve třídě, kde byl byť jen jeden AG pozitivní:
1. Třída nasazuje roušky, učí se v nich a čeká na konfirmační výsledek PCR testu dětí s pozitivními antigeny.
2. Pokud vyjde negativní, vrací se vše do starých kolejí.
3. Pokud vyjde pozitivní, budeme to dále řešit.
4. Pokud výsledek nebude do zítra ráno, tak se třída znovu preventivně otestuje.

Informace o zápisu do 1. tříd - 2022/2023
13.1.2022

Podrobné info ZDE.

Turistický kroužek zve na další akci!
12.1.2022

15. 1. se vydáme na cca 15km výšlap, jehož součástí je pozvání na čaj v rytířském sále hradu Doubravky. 

Více ZDE (Velikost: 211.92 kB)

IX. C vyhrála televizní Bludiště!
12.1.2022

Více ZDE.

Testování žáků od 17. 1.
11.1.2022

Od 17. 1. se na základě opatření MŠMT (Velikost: 193.83 kB) žáci a zaměstnanci ZŠ testují na COVID jen 1x týdně - v pondělí ráno. (popř. jiný den, pokud žák/zaměstnanec přijde do školy později, než v pondělí ráno). 

Uzavírka Palackého ulice
3.12.2021

Tato uzavírka měla být původně pouze do Vánoc 2021. Prodlužuje se do 31.1.2022. Podrobnosti ZDE.

Sbírka pro Majdalenku
5.11.2021

Více informací ZDE.

Nepostrádáte něco?
24.9.2021

Obnovili jsme fotogalerii nalezených věcí. V pravém pruhu našeho webu - sekce ztráty a nálezy 2021/22.

Kroužky 2021/2022
15.9.2021

Učitelé postupně nabízejí žákům účast na kroužcích. Většinou učitel osloví přímo žáky, pro které je kroužek nabídnut. Více o kroužcích ZDE

Naše jedničky
20.4.2021

Víte, kdo jsou naše jedničky? Podívejte se....

Anketa
Kolik času trávíš hraním počítačových her?
a) méně než hodinu denně
b) více než hodinu denně
c) počítačové hry vůbec nehraji
Celkem hlasovalo: 100

Oxford, Erasmus+


Školní rok 2018/2019 se rychle blížil k svému závěru, zbývalo jen rozdat vysvědčení a sbalit kufry, protože hned 30. června jsem vyrazila na čtrnácti denní pobyt do Oxfordu. Trocha nervozity byla přítomna, přeci jen, čekalo mě ubytování v neznámé rodině a hlavně, návrat do lavic. Na samotný Oxford jsem se velmi těšila, z dvou předchozích jednodenních návštěv jsem věděla, jaká místa chci rozhodně navštívit, těšila jsem na atmosféru historického města, na vědomostmi protkané uličky univerzitních kolejí. Rozhodla jsem se ponořit se do té krásy a užít si čtrnáct dní jako kdybych byla postgraduální student jedné z mnoha kolejí.

Počáteční obavy z rodiny hned vzaly za své, přivítala mě moc milá paní, hned jsme si padly do oka, ubytování v klasickém cihlovém anglickém domečku s malinkou, ale opečovávanou zahrádkou bylo velmi komfortní, díky nedaleké farmě mě po ránu budil křik kohoutů, za plotem se pásly ovce, cestou do školy jsem procházela přes pastviny krav, zvláštní propojení univerzitního města s přírodou v téměř centru.

The Lake School of English, kde jsem se zúčastnila profesního kurzu Creative  Teaching CLIL Secondary, bylo velmi příjemné místo, z lektorek i vedení školy čišelo nadšení, a ač výuka trvala od 9 do 16 hodin, vždy to díky profesionální přípravě a milé atmosféře rychle uteklo. Ve skupině jsem se setkala s kolegyněmi z Polska, Slovenska, Rumunska a Česka, komunikačním jazykem však byla jen angličtina, i když jsme se o přestávkách neubránily vyměnit si pár českých a polských slovíček a řádně se jim zasmát. Během dopoledne jsme s lektorkou Freiou věnovaly teorii a praxi výuky odborných předmětů v angličtině, po obědě jsme se s Lucy zabývaly britskými reáliemi, slovní zásobou a gramatikou.

Škola nám také poskytla odborného průvodce po městě a výlety o víkendu. Měla jsem velkou radost, že sobotní výlet byl do Cotswolds a Stratfordu, navštívit Shakespearovo rodiště jsem si přála. Anglické vesničky s doškovými střechami, středověké kostely, hřbitovy s náhrobky z 18. století a samotný Stratford upon Avon, nezklamaly. Vůbec se mi podařilo propojit si Oxford s Shakespearem, na hradě v samotném městě hráli Macbetha, u Blenheim Palace – rodiště Churchillově, postavili repliku The Globe a na repertoáru byl Romeo a Julie, obohatila jsem si slovní zásobu o termín groundlings, tzn. místo pro prostý lid, který stál v hledišti a neměl peníze na balkón, v 21.století sedíte na zemi na dece, popíjíte víno a užíváte si Romea a Julii v originále.

Každé odpoledne jsem věnovala návštěvě muzea, kolejí, kostelů, botanické zahrady, parků a knihkupectví.

Protože v Anglii v té době ještě běžel školní rok, domluvila nám naše škola návštěvu v místní Secondary school. Studenti této školy jsou převážně z migrantských rodin, škola jim tak poskytuje o zázemí odpoledne, aby se děti mohly věnovat sportu, hudbě či výtvarnému umění. Prošli jsme si třídy, dílny, společenské prostory, hřiště i zázemí pro pedagogický sbor.

Jsem vděčná Erasmu +, vedení naší školy, že mi byl umožněn tento pobyt, těším se, až nabité vědomosti využiju ve své vlastní výuce.

Věra Raková

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.